NABÓR WNIOSKÓW NA DOFINANSOWANIE DEMONTAŻU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST W 2021 ROKU.
W związku z możliwością pozyskania przez Gminę Osielsko środków finansowych na demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest w ramach Ogólnopolskiego programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest informuję, że do 4 czerwca 2021 r. w Urzędzie Gminy Osielsko przyjmowane są wnioski osób zainteresowanych usunięciem azbestu i wyrobów zawierających azbest w 2021 roku.
Usuwanie polega na demontażu azbestowego pokrycia dachowego, transporcie i utylizacji lub na samym transporcie i utylizacji wyrobów azbestowych.
W przypadku, gdy w zakres zadania wchodzi demontaż pokrycia dachowego do Urzędu Gminy Osielsko należy dołączyć do wniosku pozytywnie przyjęte zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, wystawione przez Wydział Budownictwa Starostwa Powiatowego, ul. Zygmunta Augusta 16 w Bydgoszczy (informacje na temat wymaganych dokumentów można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy przy ul. Zygmunta Augusta 16 lub telefonicznie pod nr telefonu: 52/58 40 950).
Nowe pokrycia dachowe właściciel nieruchomości musi wykonać we własnym zakresie i na własny koszt.
Rozpatrywane będą tylko i wyłącznie wnioski wypełnione prawidłowo, zawierające wszystkie załączniki i złożone do Urzędu Gminy Osielsko w nieprzekraczalnym terminie do 4 czerwca 2021 roku.
Wnioski można pobrać w Urzędzie Gminy Osielsko lub na stronie internetowej www.bip.osielsko.pl w zakładce „Jak załatwić sprawę?” → „Ochrona środowiska w tym gospodarka odpadami” oraz na www.osielsko.pl w zakładce „Środowisko” → „Usuwanie azbestu”.
Więcej informacji można uzyskać telefonicznie pod nr telefonu: 52/324 18 67.